Wpisy z okresu: 4.2012

One Point Korean odcinek 1 z polskimi napisami.Nie jest perfekt ,bo to pierwsze wideo pod które podłożyłam napisy+to jedyne nie zbanowane bez napisów ,a jakość pozostawia dużo do życzenia :/ Ale mimo wszystko oto One Point Korean po polsku ^_^


To wyszło o wiele lepiej :) 
by
Pretty Baby
„Dziękuję,dziękuję i jeszcze raz dziękuję wszystkim ,którzy złożyli mi życzenia^^”~~Woo
Wooyoung->Junsu
Hyung ,ratuj TT.TT
Junsu->Wooyoung
Wszystkim było ciężko o świcie,eh~kk 
„Wooyoung ah Wszystkiego najlepszego Mwahahaha czego sobie życzysz~keke !! ^^”~~Chansung
„@0430yes Wooyoung a~Wszystkiego najlepszego!!! Jesteś jedynym ,którego mam przed oczami~kekke”~~Taec
„Wszystkiego najlepszego mojemu donsaeng Jang Wooyoung’owi!”~~Junsu

by

Pretty Baby

credits

twitter.com 

Tweety z 29 kwietnia

Brak komentarzy
„Jinyoung hyung „You’re the One” nieskończone streamowanie!! Mwaha Jinyoung hyung piosenka jest naprawdę dobra ^^”~~Chansung
„Idę na ćwiczenia w Budokanie…Napisałem piosenkę na mój solowy występ,choreografia też gotowa ,im częściej słucham ,tym bardziej jestem podekscytowany! Przygotowania do występu-niespodzianki skończone ,tak długo jak dam z siebie wszystko ,całość będzie OK!! Ah, I gdy strój jest uszyty zgodnie z projektem ,wtedy naprawdę wszystko jest skończone!!”~~Junho
„You’re the One-@followjyp kekekekeke naprawdę dobre!!! ^^ Nasz Jinyoungie hyung fighting!!!!! <3 <3″~~Nichkhun
„Próbę skończyliśmy o świcie…Zasypiam rozmawiając z Junsu hyungiem o muzyce…Zawsze…^^”~~Wooyoung 
MBC wyemitowało ostatnio nagranie Korean Music Wave w Bangkoku z 7 kwietnia.
Wstawiam ,bo wszystkie są w świetnej jakości ;)
by
Pretty Baby
credits
2pmalways.com

Trend na Twitterze

Brak komentarzy
Jak zapewnie większość z was wie, zbliżają się urodziny Wooyoung’a.
Z tej okazji ,każdy kto ma twitter ,niech trenduje #happywooday ^_~
by
Pretty Baby
credits
ultralover.tumblr.com

Tweety z 28 kwietnia

1 komentarz

„You Make Me Feel Brand New-Simply Red 


 (dał inny link,ale nie działa :c) WOW! On jest po prostu jest genialny! Piosenka dla ukochanej osoby~^_~”~~Nichkhun

„Oh piękny dzień!~=]”~~Nichkhun

 

by
Pretty Baby
credits
twitter.com

Tweety z 27 kwietnia

Brak komentarzy
„Wyjdę.Nie mogę tak tu leżeć…Ale dokąd?keke”~~Junho
„Pogoda jest zarąbista keke”~~Taecyeon
by
Pretty Baby
credits
twitter.com
K-pop i 2PM  ”mkną” dookoła świata
Spotykamy się dzisiaj z członkiem grupy 2PM-Nichkhunem.
N:Witajcie widzowie „Korea Today” ,jestem Nichkhun z 2M.Naprawdę miło jest się tu znaleźć.
MC:Muszę cię zapytać, jak ci się układa ostatnio?
N:Jestem cokolwiek zajęty.Mieliśmy w harmonogramie dużo zajęć za granicą.Przygotowywaliśmy album w Japonii i właśnie skończyliśmy „Asia Tour”,co było naprawdę nowym doświadczeniem- myślę, że się od tego uzależniłem.
MC:Słyszałam ,że podobno po powrocie czekały na ciebie dobre wiadomości z twojej ojczyzny -Tajlandii.Zostałeś wybrany najbardziej wpływową osobistością w Tajlandii.Jak się z tym czujesz?
N:Jestem bardzo dumny.Ta nagroda jest…jej przyznanie..Wręcza ją mój dobry przyjaciel,ale przyznaje się ją w drodze głosowania
Myślę ,że po prostu miałem najwięcej fanów.
MC:Z pewnością miało dla ciebie znaczenie to ,że nagrodę przyznano ci w twojej ojczyźnie.Co o tym myślisz?
N:Na początku pomyślałem ,że jestem za młody na tą nagrodę.Dwóch pozostałych nominowanych w kategorii „Urodzony by rozdawać” to znane tajlandzkie osobistości obecne w mediach od bardzo dawna. Naprawdę się denerwowałem i myślałem „nieeee…nie wiem czy na to zasłużyłem.” Ja staram się tylko pracować dla mojego kraju i ludzi którzy mnie kochają:fanów i rodziny.
MC:Kto się najbardziej ucieszył gdy usłyszał o nagrodzie?
N:Myślę,że moja mama.To jest mój fan numer jeden.Jeździ za mną wszędzie np:kiedy koncertowałem w Japonii, ona przyjeżdżała
do mnie.Jest dosyć zajęta ale bardzo mnie kocha.
MC:2PM z pewnością jest wiodącym w tej chwili zespołem fali kpopu na świecie. Z jakim odbiorem spotykacie się w innych krajach?
N: K-pop to w tej chwili gorący temat wszędzie.To coś czego wszyscy chcą.To poruszenie jest czymś interesującym.K-pop jest jak musical,to po prostu coś innego.Taniec jest tu kluczowym elementem ,który idealnie pasuje do wykonywanej piosenki.Można powiedzieć, że jednocześnie śpiewasz ,słuchasz i tańczysz ,to czyni k-pop fajniejszym.Dlatego myślę ,że k-pop będzie popularny jeszcze przez długi czas.
MC:K-pop jestbardzo popularny.Jak myślisz dlaczego jest taki popularny właśnie teraz?
N:Myślę,że to dzięki temu jak  się Koreańczycy prezentują i reprezentują.Możesz to zobaczyć na przykładzie k-popu.Oni jakby cały czas dążą do wyznaczonego celu,utrzymują zdobyte dzięki k-popowi punkty i idą dalej radząc sobie lepiej niż inne kraje-powinniście posłuchać kpopu.Uważam ,że to zdumiewające jak taki mały kraj jak Korea, stał się nagle taki „ogromny”,znany na całym świecie.
To naprawdę zdumiewające jak Koreańczykom się to udaje.Myślę, że to właśnie przyciąga wszystkich na całym świecie.
MC:Jakim byłeś dzieckiem?
N:Byłem raczej spokojny.Za to póżniej ,jako nastolatek ,wręcz przeciwnie.Kiedy zmieniłem szkołę i zacząłem wiecej czasu spędzać w 
towarzystwie koreańskich przyjaciół.
MC:O,złamali ci charakter?
N:No tak.Ale tak się tu znalazłem, dzieki temu tu jestem, dzięki moim koreańskim przyjaciołom.
MC:Tak naprawdę ,to tak jakbyś był trochę ambasadorem  między Koreą a Tajlandią.Bez cienia przesady można powiedzieć ,że pracujesz dla dobra przyjaznych stosunków między oboma krajami.
N:Wydaje mi się ,że w ogóle przyjaźń jako taka opiera się na szacunku, zaufaniu, troszczeniu się i myśleniu o tej drugiej stronie.
Tak więc kiedy jestem tutaj ,staram się zachowywać moją tajską tradycję i kulturę ,jednocześnie harmonijnie mieszając ją z kulturą koreańską.Niczego nie odrzucam tylko łączę w całość.W ten sposób utrzymuje się dobre stosunki.
MC:To jednak dwie różne kultury.Czy jest coś do czego nadal próbujesz się przystosować w Korei?
N:W Korei? Niech pomyślę.Uważam siebie za bardzo koreańskiego tajlandczyka.Z jakiegoś powodu potrafię sporo znieść:ludzi ,którzy komentują moją osobę albo każących robić mi wszystko na wyścigi.Mam na myśli to, że rozumiem dlaczego tacy są i wymagają bym pracował szybko i ciężko.Tak więc myślę, że jestem trochę Koreańczykiem.
MC:Myśląc o twojej dalszej karierze w k-popie ,jako tajlandczyk z urodzenia i koreański piosenkarz jednocześnie, co stawiasz sobie za cel?
N:Chciałbym ludziom więcej powiedzieć o Tajlandii-mogę zadbać o dobry obraz mojego kraju,jeśli sam będę dobry.
Myślę ,że jako tajlandczyk chciałbym nadal tak pracować-trochę jak ambasador dla Tajlandii.Z dumą jako Taj i jako artysta 
k-popowy chciałbym kontynuować to co robię.
Nichkhun przekroczył granice by zostać ukochaną koreańską gwiazdą.W przyszłości będziemy chcieli usłyszeć o nim jeszcze wiecej 
by
Pretty Baby
Nichkhun w drodze na Pattaya International Music Festival 2012 w Tajlandii.
więcej zdjęć tutaj
by
Pretty Baby
z
2pmalways.com

Coway Japan-zdjęcia

1 komentarz
więcej zdjęć tutaj

by
Pretty Baby
credits
2pmalways.com

Coway Japan

1 komentarz
Japoński Coway
z
2pmalways.com
by
Pretty Baby

Tweety z 26 kwietnia

Brak komentarzy
„Ostatnio ciągle robię coś na pianinie…Teraz ćwiczę na keyboardzie ,który dostałem od fanów w zeszłym roku^^Trochę spóźnione ,ale dziękuję wam! Kocham was <3″~~Wooyoung
tłumaczenie 
by
Pretty Baby


by
Pretty Baby

by
Pretty Baby
credits
youtube.com->Soyeon0429

Tweety z 25 kwietnia

2 komentarzy

T.S:Dance With My Father-Luther Vandross#kocham mojego tatę,nie zapomnijcie mu o tym powiedzieć!=]”~~Nichkhun

Mam nadzieję ,że to będzie cudowny dzień dla was wszystkich! Skończyłem pracę i wracam do łóżka! Dobranoc świecie~=]”~~Nichkhun
„Miłość jest dla mnie smutna~”~~Junho
„Kiedy jest taka pogoda…Z jakiegoś nieznanego powodu…Duke Jordan-No problem…Oh~To doooobre”~~Wooyoung
„Widziałem kiedyś takie sformułowanie „koniec jest zawsze początkiem czegoś nowego”.Jak o tym pomyślisz,to nawet teraz kiedy piszę ,czas upływa a my żyjemy w tym przepływie.Tak myślę ,że być może jest szansa i nauka w każdej, dosłownie każdej, rzeczy tego biegnącego życia.Jeśli zastanowisz się nad tym jeszcze raz, we wszystkim znajdziesz cząstkę dobra-w złych i dobrych rzeczach,w rzeczach których nie zamierzałeś wcale robić,w rzeczach które zamigotały w przebłysku.To przeszłośc mnie stwarza,ale jestem zdolny ją formować na swój własny sposób poprzez to jak ją ocenię.
!Wszyscy fighting!To właśnie chciałem powiedzieć kk.
Zawsze kiedy powiem coś takiego i zrobię literówkę ,to czuję zakłopotanie,wszystko przez te moje grube łapska.”~~Chansung
tłumaczenie
z
2pmalways.com
by
Pretty Baby

Tweety z 24 kwietnia

Brak komentarzy
„Zaraz po pracy poszedłem na siłownie, teraz wracam do dormitorium~~Pobawię się w komponowanie przed snem lol Komponowanie hoho”~~Taecyeon
Wooyoung->Taecyeon
Może pozbądźmy się dormitorium i zróbmy warsztat 2PM lol
„kkk To będzie dobre~”~~Wooyoung
„Nagrywanie”~~Wooyoung
„Daj nam to proszęęęęęęęę~”~~Junho
Taec->Junho
Nie mów mi ,że nie planujesz? lol
Chansung->Junho
Huh?! Co? Nic nie rób! kekeke
„heh heh Chansung ma świetne ciało”~~Junho
Chansung->Junho
OMG!!! Nie do końca pewny jestem co jest co,ale nie przeczę ahem…!!
tłumaczenie
z
2pmalways.com
by
Pretty Baby

Tweety z 23 kwietnia

2 komentarzy
Nowe profilowe Taec’a
Wooyoung i Min z Miss A
„To Jeonggam kiedy czegoś chce…keke Czego ci potrzeba…?! Może chcesz gdzieś iść~?? Chcesz żebym cię wypuścił~?! Hohoho ja idę do łóżka,pa wszystkim~Jeonggam też mówi wam dobranoc~~*^* Kocham cię.~~Chansung
„To krew,pot i łzy twojego Oppy…ale ty już pewnie nie pamiętasz”~~Junho
„Mój posiłek dnia keke Wkrótce zostanę szkieletem.To nawet trudniejsze bo jestem grubokościsty TT TT”~~Junho
Chansung->Junho
„Junho ujawnia swoją zabójczą dietę” Czy to przyszły tytuł newsów…?! lol
Junho->Chansung
keke Nie do takiego stopnia, żeby umrzeć.
„I Look To You-Whitney Houston zaśpiewane przez Boyce Avenue.Takie piękne.”~~Nichkhun
„Nie mogę przestać śpiewać „I Look To You” hahaha -_-”~~Nichkhun
by
Pretty Baby
tłumaczenie
z
twitter.com

2PM Mr.Pizza II

1 komentarz
by
Pretty Baby
credits
youtube.com->mrpizza15770077

by
Pretty Baby
credits
2pmalways.com

Tweety z 22 kwietnia

Brak komentarzy

„Znowu w Korei~Pada?? Skoro jest tak zimno, uważajcie na przeziębienie i wróćcie bezpiecznie do domu~Dziękuję ,że tak wcześnie wstaliście sobotniego poranka kekeke (Ja bym nigdy nie wstał,gdyby o mnie chodziło kekeke)”~~Taecyeon

by
Pretty Baby
tłumaczenie
z
twitter.com

  • RSS