Wpisy z okresu: 2.2011



Nowe odcinki specjalnie dla was :D Tłumaczenie autorstwa hikari, dziękujemy Ci bardzo bardzo bardzo 
Pamiętajcie – jeśli pobieracie, skomentujcie naszą pracę. Byłoby nam miło widzieć, że ktoś ją docenia :3
Enjoy!



EPIZOD 5


————————————————————————-
EPIZOD 6 


legenda:


soft sub – same napisy



Regulamin pobierania:



Nie rozpowszecniaj tłumaczeń bez naszej wiedzy, nie zmieniaj, nie przywłaszczaj, nie sprzedawaj. TŁUMACZENIE JEST DARMOWE.



ewanq 


Noo… Junho w blondzie. :D
[Aby zobaczyć orginalną wielkość wystarczy kliknąć]





cr: 2pmalways
Piffo

Przetłumaczyłam dla was kilka fragmentów artykułu o Nichkhunie w ‚Men’s Health’. Jest on dośc długi, dlatego wzmianki o
diecie, sposobie ćwiczenia etc. etc. po prostu pominęłam :]
Khunnie bardzo długo przygotowywał się do sesji dla tego właśnie magazynu. Na twitterze napisał, że w ten okazały szcześciopak włożył mnóstwo wysiłku i ma nadzieję, że fanom spodobają się zdjęcia w tej własnie gazecie.

Nichkhun ma tylko 23 lata, a mówi i zachowuje się niezwykle dojrzale. Cytując członków jego zespołu, jest dla nich jak starszy brat i wszyscy szanują jego słowo. Przykładanie policzków do obiektywu kamery pokazuje jego dziecinność, jednak po dłuższej rozmowie zauważamy opanowanie i rozwage, mimo tak młodego wieku.

Sprawiasz wrażenie dużo starszego niż jesteś – Moj ojciec mówił ‚Zawsze myśl tak, jakbyś był o 2 lata starszy. Zastanów się zanim coś powiesz… Zastanów się bardzo dobrze’. Mój ojciec mówił też, że powodem dla którego Bóg umieścił nasze usta dole twarzy jest możliwość pomyślenia przed wypowiedzeniem własnego zdania. Nauczył mnie zastanawiania się nad słowami i czynami. Utkwił w mojej głowie razem z wszystkimi jego radami.

Twój ojciec jest dla Ciebie przykładem i stróżem? – Mój ojciec jest dla mnie przykładem, nauczycielem i przyjacielem. Był bardzo biedny gdy był młody. Opiekował się rodziną pracując jako informatyk w Ameryce. Zawsze uczył nas aby ‚dzialać niezależnie’ i ‚pojąć przewagę doświadczenia nad wiedzą’. Nawet wtedy, gdy nie miałem pewności, czy zostawić wszystko i wyjechać do Korei powiedział ‚Możesz zbudować swoją wiedzę studiując, ale możesz też zbudować doświadczenie korzystając z tej szansy’. Mówił, że to ogromna szansa i że dzięki zdobytym doświadczeniom stanę się nową osobą. Wciąż szukam porad u moich rodziców. Kiedy patrzę wstecz widzę, że zawsze mieli racje i ich słowa się sprawdzały.

Kim jest dla Ciebie Twoja matka? – Ona i ojciec mają dość podobne poglądy. Stara się mnie nauczyć jak przetrwać na własną rękę i uwolnić się z matczynych ramion. Jest „so cool mama„ a jednocześnie istnym aniołem. Zawsze staje po mojej stronie.

Jakie rady najczęściej daje Ci Park Jinyoung? – Jinyoung częściej traktuje nas ‚batami’ niż ‚marchewkami’. Mówi mi ‚Nie staraj się być dobrym człowiekiem, tylko po prostu nim bądź’. Jestem artystą, więc musze być dobrym człowiekiem… Nie dbam o wizerunek dobrego człowieka.. ja po prostu taki jestem. Jego słowa zawsze są w mojej głowie.

Twój sposób komunikacji? – Po pierwsze, staram się słuchać i zachowywać się sympatycznie względem rówieśnika. Mówię otwarcie i bezpośrednio.. udzielam też rad gdy sytuacja tego wymaga. Mając 12 lat wiele podróżowałem. Zdobyłem doświadczenie w komunikacji z ludźmi w każdym wieku.

Czy nie masz problemów w komunikacji z członkami 2PM? – Jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi i współpracowanikami. Jeśli mamy jakiś problem zawsze rozwiązujemy go razem. Nie ukrywamy nic… opowiadamy o swoich myślach otwarcie. Mimo że jesteśmy mężczyznami, nie używamy pięści.

Jest coś, czego chciałbyś się od nich nauczyć? - Humoru Wooyoung’a, umiejętności śpiewu od Junsu, uroku Chansunga, świetnej osobowości i pewności siebie Taecyeona i przekładania myśli w czyny od Junho.

Jakie są Twoje słabości? – Mam wiele zmartwień. Czuje presję i martwię się, że wszystko musze robić sam. Staram się robić rzeczy w których jest mi w stanie pomóc mój menadżer. Jesli ktoś bliski popełni błąd mam poczucie winy i czuję, że byłem za to odpowiedzialny. To jest poniekąd dobra cecha, ale zdarza się, że wykańcza mnie psychicznie.

Co Twoim zdaniem jest najbardziej charakterystyczną cechą koreańskiej kultury? – Podoba mi się to ścisłe przestrzeganie szacunku między starszymi i młodszymi ludźmi, rodzeństwem i rówieśnikami. Koreańscy mężczyźni są bardzo szybcy… Dotyczy to też moich członków. Oni jedzą i piją w błyskawicznym tempie podczas gdy ja delektuje się jedzeniem. Potem narzekają na niestrawność, a ja tylko uśmiecham się pod nosem *śmiech*

Czy Khunwoo jest prawdziwe? – Oczywiście. Wooyoung jest dongsaeng którego bardzo lubię. On najlepiej słucha moich rad. Zawsze dzielimy pokój w hotelach, spędzamy dużo czasu, razem wychodzimy więc może się wydawać, że znaczy to coś więcej, ale jest dla mnie tylko dongsaeng ktorego bardzo cenię… nic więcej.

3 rzeczy ktore zrobiłbyś przed śmiercią? – Po pierwsze, musiałbym być na okładce. Po drugie uszczęśliwić rodzinę biorąc ślub. I jedno z ostatnich to kupienie domu moim rodzicom. Naprawdę pragnę kupić im wspaniały dom.

I kilka zdjęć~

Więcej zdjęć TUTAJ

cr: 2pmnews ; 2pmalways
Piffo

WooU

4 komentarzy

W praktycznie wszystkich wywiadach dotyczących ‚Dream High’ porusza się wątek WooU couple, czyli powoli rozwijającego się uczucia między Jason’em i Pilsuk. Ta słodka para ciekawi fanów i chcą dowiedzieć się o niej jak najwięcej.
Wooyoung spytany o IU i `love line` pomiędzy granymi przez nich charakterami odpowiada: ‚Często spotykam się z prośbami fanów, o rozwijanie uczucia pomiędzy Jasonem i Pilsuk… tak, są takie sugestie.. Równie często fani proszą o pocałunek tej właśnie pary więc… Bardzo kocham moich fanów i obiecuję, że Jason i Pilsuk będą się do siebie zbliżać, a jeśli chodzi o pocałunek… no cóż.. Jason sam nic nie może zrobić.. Prosicie niewłaściwą osobę’
IU słysząc wypowiedź Woo stwierdziła: ‚Wooyoung oppa jest bardzo irytujący *śmiech* Na pewno żartował… lubi w kółko żartować’
W innym wywiadzie IU została spytana, czy Wooyoung się o nią troszczy… chwila ciszy, którą przerywa głośny śmiech IU.. xD Po opanowaniu się mówi, że Woo stara się o nią troszczyć i że lubi kupować jej chipsy. Tu video > KLIK <

W jeszcze innym wywiadzie IU opowiada, że pewnego dnia była bardzo zmęczona i zasnęła na planie. Budząc się zauważyła Woo, który rzucił w jej stronę ‚Wstawaj’ i odszedł. Potem dowiedziała się, że Wooyoungie nakrył ją swoją kurtką gdy spała. Wyznała, że była bardzo wdzięczna i dotknięta tym gestem. W końcu ona jako jedyna nie marzła na planie dzięki ‚kostiumowi’ Pilsuk. Woo musiał się poświęcić oddając jej swoją kurtkę.
Woo tłumaczy się mówiąc: ‚Oczy Jasona widzą tylko Pilsuk… tylko Pilsuk’

A ja osobiścię uważam, że Wooyoungie ma słabość do IU… te wszystkie jego niepozorne sugestie dają do myślenia. xD Ale nie mam nic przeciwko.. dziwię się sobie, bo przecież Woo to mój no.1 foreva~ nie wiem, jakim cudem akceptuje to całe WooU. xD
No ale kto może ich nie lubić… przecież są razem tacy uroczy.. :D

cr.2pmnews
Piffo

Hanako Magazine

1 komentarz


Taecyeon

1. Kto najwięcej mówi? – Junsu
2. Kto najwięcej je? – Taecyeon i Chansung.
3. Najschludniejszy członek? – Khun
4. Najbardziej modny członek? – Taecyeon
5. Członek z najlepszym ‚aegyo’? – Junsu
6. Kto kocha spać? – Chansung i… Taecyeon.
7. Co jadłeś wczoraj na obiad? – Ryż i duszone saury [cokolwiek to jest xd]
8. Co niedawno gotowałeś? – Ryżowy placek
9. Ubrania, które nosisz poza kamerami? – Jest zima więc ubieram się jak miś polarny i zakładam na siebie mnóstwo warstw.
10. Coś, co ostatnio kupiłeś i jesteś z tego bardzo zadowolony? – A kiedy ja niby mam robić zakupy? [płacz]
11. Jak wybierasz nową fryzurę? – Dostosowuje się do konceptu.. Nie mogę zmieniać swojego wyglądu kiedy mi się podoba.
12. Co robiłeś zeszłej nocy? - Oglądałem TV!


Junsu

1. Kto najwięcej mówi? – Wooyoung… Zawsze poprawia nastrój.
2. Kto najwięcej je? – Taecyeon. W nocy potrafi zjeść 3 misku ramenu.
3. Najschludniejszy członek? – Wooyoung.. Jak mamusia.
4. Najbardziej modny członek? – Taecyeon.. Uważa się za znawcę mody.. Słodkie!
5. Członek z najlepszym ‚aegyo’? – Chansung
6. Kto kocha spać? – Taecyeon, on zawsze śpi.
7. Co jadłeś wczoraj na obiad? -Jadłem z Jinyoung hyung.
8. Co niedawno gotowałeś? – „Shao Yu mu ” .. to coś jak omlet.
9. Ubrania, które nosisz poza kamerami? - Europejski styl.
10. Coś, co ostatnio kupiłeś i jesteś z tego bardzo zadowolony? - czapka z ‚H&M’
11. Jak wybierasz nową fryzurę? – To zależy od sytuacji.
12. Co robiłeś zeszłej nocy? – Po prysznicu poszedłem do łóżka.


Nichkhun

1. Kto najwięcej mówi? – Wooyoung
2. Kto najwięcej je? – Chansung
3. Najschludniejszy członek? – Wooyoung
4. Najbardziej modny członek? – Taecyeon
5. Członek z najlepszym ‚aegyo’? – Chansung
6. Kto kocha spać? -Chansung
7. Co jadłeś wczoraj na obiad? – Razem z chłopakami jedliśmy koreańskie jedzenie.
8. Co niedawno gotowałeś? -  Xin Ramen.
9. Ubrania, które nosisz poza kamerami? – Wygodne ciuchy.. coś jak T-shirt i jeansy.
10. Coś, co ostatnio kupiłeś i jesteś z tego bardzo zadowolony? – Zegarek.
11. Jak wybierasz nową fryzurę? – Jestem usatysfakcjonowany każdą fryzurą zrobioną przez nasze specjalne fryzjerki.
12. Co robiłeś zeszłej nocy? - Przed snem nakładałem maseczkę.

Chansung
1. Kto najwięcej mówi? – Wooyoung!
2. Kto najwięcej je? - Taecyeon!
3. Najschludniejszy członek? -  Wooyoung!
4. Najbardziej modny członek? – Junsu!
5. Członek z najlepszym ‚aegyo’? – Junho!
6. Kto kocha spać? -Taecyeon!
7. Co jadłeś wczoraj na obiad? – Mięso!
8. Co niedawno gotowałeś? – Ramen.
9. Ubrania, które nosisz poza kamerami? – Zwykle noszę sportowe ubrania ze względu na praktyki, jeśli jednak miałbym iść na randkę, założyłbym płaszcz.
10. Coś, co ostatnio kupiłeś i jesteś z tego bardzo zadowolony? – Nie mamy czasu na zakupy! Ostatnio kupiłem ubrania podczas kręcenia.
11. Jak wybierasz nową fryzurę? – Kiedy mamy w planach wydanie albumu, stylistki czeszą mnie zgodnie z konceptem.
12. Co robiłeś zeszłej nocy? – Oglądałem nasze występy.

Wooyoung
1. Kto najwięcej mówi? – Wooyoung.. nawija bez przerwy.
2. Kto najwięcej je? – Taecyeon. Może zjeść aż 3 miski ramenu chwilę przed snem.
3. Najschludniejszy członek? – Pokój Junsu hyung jest zawsze przyjemny i czysty.
4. Najbardziej modny członek? – Junsu.. lubi wszystko.
5. Członek z najlepszym ‚aegyo’? - Chansung
6. Kto kocha spać? – Taecyeon. Spanie jest dla niego bardzo ważne.
7. Co jadłeś wczoraj na obiad? – Jadłem mięso z Jinyoung Hyung i członkami.
8. Co niedawno gotowałeś? – Ramen. Często go jem.
9. Ubrania, które nosisz poza kamerami? – styl Vintage.
10. Coś, co ostatnio kupiłeś i jesteś z tego bardzo zadowolony? – Spodnie. Znalazłem kolor na którym bardzo mi zależało.
11. Jak wybierasz nową fryzurę? – Zmieniam fryzurę kiedy wydajemy nowy album.
12. Co robiłeś zeszłej nocy? – Przed snem oglądałem TV.

Junho
1. Kto najwięcej mówi? – Wszyscy z wyjątkiem Khuna.
2. Kto najwięcej je? – Taecyeon. Je za dwie osoby.
3. Najschludniejszy członek? – Junho. Dbam o swoje rzeczy.
4. Najbardziej modny członek? – Junho. Przecież to oczywiste [śmiech]
5. Członek z najlepszym ‚aegyo’? – Junsu. Jak stary wujek.
6. Kto kocha spać? – Każdy z nas wstaje późno… pomijając Khuna.
7. Co jadłeś wczoraj na obiad? – Koreańskie jedzenie z Jinyoung hyung.
8. Co niedawno gotowałeś? - Niestety nic… wybaczcie~
9. Ubrania, które nosisz poza kamerami? - Dużo stylów, ale głównie ubrania sportowe.
10. Coś, co ostatnio kupiłeś i jesteś z tego bardzo zadowolony? - Gitara.
11. Jak wybierasz nową fryzurę? – Wraz z nowym albumem.
12. Co robiłeś zeszłej nocy? – Nastawiałem sobie budzik w telefonie.



cr: 2pmnews


Piffo


Tak, wiemy XD Długo to trwało… ponieważ nasze konto na sevenload zostało zbanowane… Wczoraj założyliśmy nowe – ten sam numer, tyle że tym razem usunęli nam jeden plik. Na youtube nie idzie wgrywanie filmów dłuższych niż 15 minut, a nie będziemy dzielić dramy na party, bo to marnowanie czasu. A więc OD NATĘPNYCH ODCINKÓW NIE BĘDZIEMY UMIESZCZAĆ ONLINE. Dostępne będą jedynie wersje sofsub i hardsub do ściągnięcia. Chyba że ktoś jest chętny na zuploadowanie tego we własnym zakresie – proszę się do nas zgłosić w komentarzu, pozwolimy na umieszczenie tego online.  Anyway, mamy dla was nowe odcinki~~ Mamy nadzieję, że przpadną wam do gustu :D Za tłumaczenie możemy podziękoewać hikari, piffo i ewanqowi :P No to jedziemy~~



EPIZOD 3

————————————————–
EPIZOD 4 


legenda:
soft sub – same napisy

Regulamin pobierania:
Nie rozpowszecniaj tłumaczeń bez naszej wiedzy, nie zmieniaj, nie przywłaszczaj, nie sprzedawaj.

ewanq

Nowy szablon!

8 komentarzy

Witamy was gorąco z nowym szablonem! :> 

Użyliśmy do niego sesji zdjęciowych z japonskich magazynów :>
Mamy nadzieję, że przypadnie wam do gustu! Gdyby ktoś miał jakieś uwagi prosimy mówić!
Ponadto, czekajcie na nowy odcinek Dream High po polsku, który wyjdzie dziś wieczorem! ! A jutro epizod 4!
Prosimy o wsparcie!
Dziękujemy, ze z nami jesteście,
ekipa PLOTTEST
EDIT z 18 lutego: NA DZISIAJ BYŁ JUZ WGRANY NOWY EPIZOD DREAM HIGH, NIESTETY NASZE KONTO NA SEVENLOAD ZOSTAŁO ZABLOKOWANE… (pozdro). POSTARAMY SIĘ JAK NAJSZYBCIEJ WGRAĆ VIDEO NA NOWY SERWER. PRZEPRASZAMY, ZE MUSICIE TAK DŁUGO CZEKAĆ :(


Taecyeon i Nichkhun nagrali razem piosenkę specjalnie dla Dream High. „My Valentine” opowiada o człowieku, który jest nieszczęsliwie zakochany, ale próbuje odwrócić to i dorosnąć.
Taecyeon sam napisał kawałek, który rapuje. W połączeniu z gładkim głosem Nichkhuna piosenka napewno stopi serce każdego zakochanego.

Junsu od zawsze marzył o tym, żeby wydać własnoręcznie skomponowaną piosenkę. No i się udało! 7 i 9 lutego wyszły dwa utwory jego roboty. 
W obu piosenkach zaśpiewały znakomite wokalistki koreańskiej sceny muzycznej.

Piosenka pierwsza – Sunshine
Junsu skomponował tę piosenkę 4 lata temu, jednak dopiero teraz miał możliwość ją wydać. Podarował ją Kan Mi Youn z okazji jej combacku.
MV do utworu poniżej:

Zromanizowany tekst piosenki:

neomunado gibuni joheun i sunganeul malloneun pyohyeon
motaneun nae mam arajwosseumyeon cham jokesseo
neol nae pume kkok ango geu nugudo al su eomneun
Every day every night, I wanna be with you

haengbokhangeol nan haengbokhangeol
neo ttaemune neukkyeo ireon gibuni cham joheungeol

Yo amu ildo sone an japhine
banggeum geollyeoon ne jeonhwae naneun jamdo mot ja
nan deo isang honja jamdeul sun eobseo
nae yeope nuwoseo kkok jamdeun neol kkumkkugo sipeo

Hey baby you and I
Every time we fall in love
pogeunhan ne pume angyeo
aju dalkomhan i norael bulleojwo

geudaeneun my sunshine
You’ll always be my sunshine
One and only sunshine
You’ll always be my sunshine

Stop neo jamkkan
ireon ppeonhan mallo naega neomeogal geot gata
naegeneun jeogeodo jageop menteu
an tonghandaneun geol myeongsimhaejwo Hey Hey Hey

naege eoseo yaksokhae
dareun yeoja chyeodaboji anketdago
naege eoseo yaksokhae
naiteuna keulleop mollae gamyeon jugeo

haengbokhangeol nan haengbokhangeol
neo ttaemune neukkyeo ireon gibuni cham joheungeol

Hey baby honey jagi na itji
oneul jom meotjiji edge neomchyeo geuchi
uri deiteuna gabolkka
sarangpyo taeksi tago ajeossi geudaero jikjin

Hey baby you and I
Every time we fall in love
pogeunhan ne pume angyeo
aju dalkomhan i norael bulleojwo

geudaeneun my sunshine
You’ll always be my sunshine
One and only sunshine
You’ll always be my sunshine

eojjeom iri areumdaul su isseulkka
nae mamsoge geudael damgo yeongwonhal su isseulkka
ireon nae maeumeul neon algo isseulkka
oneuldo bamhaneure ne moseup geuryeoboneun nan

michigetda jota nega bogo sipda
maeil achim ne saenggage nuneul tteunda
irido haengbokhal su isseulkka
geudaewa naneun idaero haneullo Fly to the sky

Lalala lalala
Lalala lalala
keudaeneun my sunshine
You’ll always be my sunshine
One and only sunshine
You’ll always be my sunshine

keudaeneun my sunshine
You’ll always be my sunshine
One and only sunshine
You’ll always be my sunshine

Druga piosenka – Don’t Leave
Zaśpiewana razem z Lim Jung Hee i Chancem (Oneway)
Ta piosenka jest OSTem do dramy Dream High

tekst piosenki:

gajima gajima nal jiwobeorigetdan geojitmal
dasin hajima geureon mareun hajima
geojitmal da geojitmal geureon maeumedo eomneun mallo
nal japjima imi neon neujeotjanha
jeongmal uriga idaero heeojindaneun ge geobina eum geobina
naneun uriga idaero mannandaneun ge deo geobina
(gajima)

dasi geuttaero oh neon geudaero oh dorawajwo
ireojima neo ireondago dallajil geot eobtjanha
dasi naegero oh geu jariro oh dorawajwo
ireojima jebal geumanhaja da kkeutnan iriya

joheun yeonghwareul bogo eumageul deutgo useuryeo haedo
naui gaseumi neoreul bulleonae nunmuri nago eum

aesseo dolliryeo hajima sigani hancham jinamyeon
da ichyeojil geoya neodo ichyeojil geoya
uri hamkke nanudeon sarangi neomudo apeujanha
idaeron anijanha uri haengbokhaetjanha
jebal deo isang idaero nwa jwosseumyeon hae butagiya butagiya
majimagiya hanbeon deo saenggakhaejullae butagiya
(gajima)

dasi geuttaero oh neon geudaero oh dorawajwo
ireojima neo ireondago dallajil geot eobtjanha
dasi naegero oh geu jariro oh dorawajwo
ireojima jebal geumanhaja da kkeutnan iriya

dasi hanbeon niireumeul bulleobojiman
chagaun ni dwitmoseubeun daedabi eopgo
jeongmal aswipjiman urin deo isang aninga bwa
wae gaji mallan mal bakke motae

dasi geuttaero oh neon geudaero oh dorawajwo
ireojima neo ireondago dallajil geot eobtjanha
dasi naegero oh geu jariro oh dorawajwo
ireojima jebal geumanhaja da kkeutnan iriya

dasi geuttaero oh neon geudaero oh dorawajwo
ireojima neo ireondago dallajil geot eobtjanha
dasi naegero oh geu jariro oh dorawajwo
ireojima jebal geumanhaja da kkeutnan iriya

kkeutnan iriya

lyrics by: http://romanization.wordpress.com/

Brawcia Junsu! Dobra robota! :D

ewanq

HAPPY 22 HWANG CHANSUNG!

(cr. zdjęcia: twointheafternoon@tumblr)

Z okazji 22 urodzin nasza ekipa składa ci najserdeczniejsze życzenia, dużo zdrówka, szczęścia, pomyślności. Mamy nadzieję, że kiedyś zobaczymy się wszyscy razem w Polsce :P Na ten czas rośnj duży, jedz dużo bananów i ciesz się każdą chwilą życia! CHANANA BANANA WE LOVE U

HAPPY BDAY


klik ^^
7 lutego [dziś] Taecyeon podzielił się swoimi problemami i zamiarami w KBS2TV ‚Yeo Yu Man Man’. W zeszłym roku Taec zrezygnował z Amerykańskiego obywatelstwa co znaczyło, że stał się oficjalnym obywatelem Korei i musiał spełnić obowiązek każdego koreańskiego mężczyzny… mowa tu o wojsku. Taecyeon miał zamiar spełnić ten obowiązek jednak okazało się, że uniemożliwia mu to zdrowie, a dokładniej  wada wzroku.
Wyjaśnił:
‚Widząc mój kraj w tak poważnej sytuacji zacząłem się nad sobą zastanawiać.Pytałem, czy jest możliwość, żebym dołączył do wojska mimo problemów ze wzrokiem… Powiedzieli, że nie będę mógł tego spełnić, dopóki mój wzrok się nie poprawi. Wówczas zdecydowałem się na zabieg, który umożliwi mi służenie narodowi.

Taec został spytany czy ktoś starał się odciągnąć go od tego pomysłu.
‚Zaczynając od moich rodziców i kolegów z zespołu, a kończąc na agencji… wszyscy próbowali mnie do tego zniechęcić. Pytali `dlaczego wybierasz tak ciężką drogę, skoro możesz pójść tą łatwiejszą?` .. Mój umysł zaczął myśleć w ten sposób.’

cr: 2pmnews ; allkpop ;
Piffo

W sobotę wyemitowano odcinek WGM z udziałem całego 2PM.


A co w nim?
Chłopcy głównie hałasują i robią zamieszanie… xd
Taec desperacko szuka jedzenia, Khun chowa Vic przed Chaniem, Vic zachwyca się głosem Junho, Junsu planuje zakup nowego mieszkania, a Woo… Woo układa puzzle.. xD
+ dowiedzieliśmy się też, że Taec w przyszłości będzie miał dość ubogo obdarzone urodą dzieci.. :D
Tutaj odcinek z angielskimi napisami:
KLIK

cr: RMsub.com
Piffo

1.) P: Jakie były twoje motywacje, aby robić coś z muzyką? Jak to się stało, że zostałeś członkiem 2PM?
Nichkhun: Byłem na koncercie i jeden z przedstawicieli JYP nieoczekiwanie podszedł do mnie… Potem poszedłem na przesłuchanie i skorzystałem z możliwości zadebiutowania.
Junsu: Pomyślałem „chcę robić muzykę” kiedy byłem w trzeciej klasie szkoły średniej, bo bardzo lubiłem Steavie’go Wonder’a. Zobaczyłem film z jego udziałem i chciałem być taki jak on…
Chansung: W przesłuchaniu do „Superstar Survival” wspomagali mnie JYPE. Na początku planowałem być aktorem, ale zacząłem uczyć się tańca i śpiewu JYPE, i stwierdziłem „to interesujące!”. Wiedziałem już, że chcę zostać piosenkarzem.
Taecyeon: Ja również wszedłem do JYPE poprzez audycję. Miałem bardzo trudny czas szkolenia przez 2 lata, ale na szczęście zostałem wybrany na jednego z członków 2PM.
Junho: Podobnie jak Chansung i Taecyeon byłem na castingu do „Superstar Survival” i przeszedłem, a następnie zostałem członkiem 2PM.
Wooyoung: Do 2PM dostałem się przez publiczne przesłuchanie. Zostałem stażystą i juz pozostałem w JYPE. 

2.) P: A teraz opowiedz nam o swojej osobowości w 30 sekund.    
Wooyoung: Ehhh… (niecierpliwy) Myślę, że jestem interesujący. Zawsze jestem najlepszy! (śmiech)
Junho: To troszkę wstyd mówić o sobie, ale… do rzeczy. Jestem najbardziej pewny siebie i mój uśmiech… A także to co kochają wszyscy członkowie… mój tyłek!
Taecyeon: To jest trudne mówić o sobie. Ale to chyba mój urok? Jestem dość pogodny. Co, hm? Jestem wesoły? I… myślę, że naprawdę jestem wesoły…
Chansung: Chyba jestem trochę roztargniony. Jeśli nie wiesz o co mi chodzi, to po spędzeniu ze mną większej ilości czasu, zrozumiesz.
Junsu: Staram się znaleźć pozytywne strony wszystkiego. Ponadto, zawsze będę kochał muzykę.
Nichkhun: Zacznę od czegoś innego. Myślę, że moje serce sprawia, że staramy się dać z siebie wszystko i być uczciwym. Uważam, że to jest coś fajnego w mojej osobowości. 

3.) P: Ostatnio jesteście bardzo zajęci, ale na pewno jest jakaś rzecz, która was interesuje. Co najbardziej?
Wooyoung: To prawda. Ostatnio studiowałem aktorstwo i języki obce.
Taecyeon: Najbardziej interesuje mnie moja ciało. Ostatnio wygląd mojego ciała się troszkę pogorszył, ale znów wykonuję ćwiczenia. Poza tym zacząłem zapamiętywać katakana i hiragana.
Chansung: Ostatnio bardziej niż japoński interesuje mnie moje ciało, które naprawiam razem z Taeyceon’em…
Junsu: Zawsze interesowało mnie komponowanie, pisanie melodii i aranżacji. Dlatego też, gdy słucham piosenek, myślę, że chciałbym ich słuchać jako producent.
Nichkhun: Kiedy mam czas lubię grać na fortepianie. Ostatnio grałem w golfa i badminktona. Mam dużo zainteresowań.
Członkowie: Mówiąc o zainteresowaniach… czy to możliwe?
Nichkhun: Tak… chociaż wydaje się niemożliwe (śmiech). 

P: Jakiego rodzaju aktorem chcesz być?
Wooyoung: Moim celem jest być aktorem, który jest w stanie dać z siebie wszystko w pracy. 

P: A jakim aktorem w szczególności chcesz być?
Wooyoung: Uwielbiam Sean’a Connery. Mógłbym nawet zapuścić brodę… 

P: Używasz DTM?
Junsu: Tak.
Członkowie: Dźwięk z tego… jest głośny (śmiech). 

P: Czy jest jakiś muzyk, którego teraz słuchasz?
Junho: Słucham muzyki Ushera. Nie tylko jego ostatniego albumu, ale taże wcześniejszych, począwszy od jego debiutu. Ciągle myślę o tym jak rozwija się jego muzyka. 

4.) P: Ostatnio było wiele grup męskich i żeńskich przyjechało do Japonii, aby się promować i miały marzenia stać się numerem jeden w „Oricon” Jakie marzenia ma 2PM w swojej działalności w Japonii?
Junho: Co do rankingu „Oricon”, myślę, że ważne jest aby zobaczyć to na własne oczy, ale nie przyjechaliśmy do Japonii dlatego, że jesteśmy „Beast idols”. Będziemy musieli ciężko pracować, aby pokazać wszystkim w Japonii na co nas stać. To wszystko na teraz. Podoba mi się, że będziemy mogli pokazać nasze prawdziwe ja poprzez nasze działanie. Jeśli tak się nie stanie, to będzie pokazywać naszą słabość. Teraz możemy cieszyć sie z reakcja na nas japońskich fanów! 

P: Dobrze powiedziane. Proszę przekażcie wiadomości dla japońskich fanów!
Wooyoung: 2PM trafiła się wspaniała okazja i jestem wam wdzięczny z całego serca.
Junho: Jestem bardzo wdzięczny fanom, którzy nas wspierają. Postaram się być najlepszy, więc proszę myślcie o mnie!
Taecyeon: Postaram sie być najlepszy. Proszę czekajcie na nas. Dziękuję. Spotkajmy się jeszcze raz!
Chansung: Mimo, że jesteśmy z innego kraju otrzymujemy w Japonii wiele miłości. Jestem wam wdzięczny za wszystko. Miłość od Japończyków bardzo nam pomaga. Dziękuję.
Junsu: 2PM będzie jeszcze lepsze. Mamy zamiar spotkać się z wami wszystkimi jako gorący „Beast idols”. Proszę czekajcie na nas!
Nichkhun: Będę pracował ciężej, aby nie zawieść japońskich fanów. Ponadto nie mogę się doczekać, aż spotkam każdego z was!

 
Tosia


  • RSS